به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

ترخیص کالا از گمرک خوی

بازدید : 26 |
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 12:12

ترخیص کالا از گمرک خوی

ترخیص کالا از گمرک خوی :گمرک خوی از گمرکات فعال در آذربایجان غربی است که هر ساله هزاران تن انواع کالا از راه مرزهای زمینی و ریلی گمرک خوی به کشورهای خارجی صادر می شود .

و در چند سال اخیر کاهش زمان ترخیص کالا و اسانتر شدن کارهای روال گمرکی از عوامل رونق صادرات از گمرک خوی شده است .

اعم از کشورهای مقصد صادراتی که از گمرک شهر خوی مثل گمرک رازی می توان به این مورد ها اشاره نمود عراق ارمنستان آلمان جمهوری آذربایجان ایتالیا و ترکیه . . بیشتر کالاهای صادراتی در گمرک خوی ایزوگام , نمک صنعتی , آبمیوه , سنگ کوب و گونه های کنسانتره هست . .

مرز رازی خوی سومی مرز قانونی کشور ایران با ترکیه در شمال آذربایجان غربی واقع شده‌است .

این دروازه گمرکی با وجود راه های ریلی و زمینی نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی و تجاری بین دو جمهوری اسلامی ایران و ترکیه را اجرا می نماید .

مرز رازی در هفتاد کیلومتری غرب شهر خوی واقع شده‌است . صادرات در گمرک خوی نسبت به سالیان پیشین ارتقا وزنی بیشتری را داشته است .

ترخیص کار گمرک

ترخیص کالا از گمرک سلطان بازرگان تجارت با بيش از ۱۰ سال سوابق ترخیص کاری تا به امروز برای بسیاری از موسسات بزرگ کارها ترخیص کالا را انجام داده است و کارمندان این مجموعه باسابقه کار مورد قبول درکلیه گمرکات کشور‌ایران و با کادری مجرب ( ترکیبی از کارکنان بانک وگمرک ) در مورد ترخیص کالا و مشورت کردن کارها گمرکی مهیا هر نوع سرویس ها بازرگانی و ترخیص کالا میباشند . زمان و تسریع در انجام کارها بازرگانی و گمرکی استدلال گزینش کننده به منظور حضور قدرتمند در بازار رقابت است .

لذا با دقت به رابطه ها مثبت کاری فی ما بین این مجموعه و عمده گمرکات مملکت کالا در کوتاهترین زمان ممکن ترخیص و به مقصد طرف قرارداد حمل و تحویل خواهد شد . تا به امروز و در طی بیش تر از ۱۰ سال سوابق ترخیص کاری هر فرد یا این که شرکتی که با کمپانی فرمانروا بازرگان تجارت همیاری کرده و در کارها گمرکی اعم از ترخیص کالا , واردات کالا و… به ما اعتماد نموده است , جواب اطمینان خویش را اخذ نموده است و به مشتری مستمر پاد شاه بازرگان تجارت تبدیل شده‌است . ارائه تمامی سرویس ها گمرکی به شما هموطنان عزیز اهل ایران افتخار ماست .

 

ترخیص کالا از قشم | ترخیص کار گمرک غرب تهران

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : ترخیص کار گمرک , ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک خوی , ترخیص کالا از گمرکات , ترخیص کالا با قیمت مناسب , هزینه ترخیص کالا ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش