به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

چین

بازدید : 30 |
تاریخ : چهارشنبه 31 شهریور 1395 زمان : 12:26

تور چین : چین یک کشور شگفت انگیز است، که لازم است حتما تور چین در لیست سفرهای خود در آینده  داشته باشد. ده دلیل برای سفر به چین !!

  • دیدن مکان های زیبای خیره کننده

چین به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای جهان شناخته شده است، چین دارای چشم انداز فوق العاده و متنوعی است. نوع منظره زیبایی را می توانبد در چین پیدا کنید  از نواحی شمال غربی تا ساحل جنوب شرقی، کوه های بلند بالا تا دشت های بارور، مناظر خیره کننده دریاچه ای او. باغ و رودخانه ها و ساختارهای با معماری سنتی است. و هینان بهشتی استوایی که به  معروف شده به عنوان “هاوایی شرقی”؛یک جزیره بهشتی ​​چینی است.

  • زبان معرف چین زبان چینی

زبان منحصر بفرد چینی بسیار جذاب و دوست داشتنی است . شخصیت های چینی بسیار زیبا هستند. گوش دادن به ماندارین تونال می تواند مانند یک نوع جدیدی از موسیقی برای اولین بار تجربه شود. شنیدن و مطالعه زبان چینی واقعا خالی از لطف نیست .

  • غذای باور نکردنی

در حالی که چین برای چای و برنج شناخته شده است، غذاهای چینی به شدت بر حسب منطقه متفاوت است. در شمال، رشته فرنگی شایع ترین غذا است، اما در جنوب، تقریبا همه چیز را با برنج سرو میکنند . مناطق مختلف مانند سیچوان و هونان برای غذای منحصر به فرد تند شناخته شده اند، در حالی که مناطق ساحلی غذاهای مختلفی از غذاهای دریایی برخوردار هستند. بعضی از غذاهای جالب خیابانی مانند سیب زمینی شیرین پخته شده و کباب چینی، shao kao طعم به یادماندی را در خاطرتان به جا خواهند گذاشت .

  • تاریخ غنی

دیوار بزرگ چین و جنگجویان سرخ مایل به قرمز یکی از معروف ترین جاذبه های توریستی باستانی است. شهر ممنوعه و معبد بهشت ​​در پکن نیز باید جاذبه هایی برای یادگیری درباره تاریخ و فرهنگ چینی داشته باشند.

  • توسعه مدرن

چین دارای برخی از بزرگترین شهرستانها در جهان است و به سرعت به سمت مدرنیته شدن در حال پیشرفت است

  • بازارهای شگفت انگیز و محصولات هیجان انگیز

درست است که چین انواع وسیعی از محصولات را به سراسر جهان صادر می شوند، اما محصولات منحصر به فرد زیادی نیز دارند. ابریشم های زیبا، چای های عالی چینی ، یشم مصنوعی حک شده و چای گرانقیمت، بعضی از کالاهای با ارزش بالا هستند. اما نقاشی های  چینی، سبد های بامبو، گره های چینی سنتی و دیگر اقلام دست ساز نیز در چین هستند. استان هایی در جنوب غربی چین دارای طیف وسیعی از اقلام منحصر به فرد هستند که توسط بسیاری از اقلیت ها در مرزهای خود ساخته شده اند.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت تور چین می توانید به سایت فیکس تراولز مراجعه نمایید

 

مطالبی که دیگران دوست دارند

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تور ارزان چین , قیمت تور چین , تورلحظه آخری چین , بهترین تور چین , تور چین ویژه نوروز ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش