به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

هوشمند سازی مدارس

بازدید : 27 |
تاریخ : یکشنبه 21 تیر 1394 زمان : 12:59

هوشمند سازی مدارس

آموزش عالی تنها وسیله برای رسیدن به موفقیت و ایجاد شوق واشتیاق برای یادگیری ماندگار است که نتیجه ی آن تربیت فرزندان موفق تر می باشد. با ظهور تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات، هوشمند سازی مدارس و برگزاری کلاس هوشمند نظر بسیاری از مدیران را به خود جلب کرده است که با عنوان هوشمند سازی مراکز آموزشی در مدارس ایران معروف می باشد.

افزايش همکاری اوليا، مربيان و دانش آموزان و فراهم كردن امكان تعادل بيشتر دبیران با دانش آموزان با يكديگر جزء مهمترين هدف مدارس هوشمند است. دانش آموزان با فناوري الكترونيكي روز دنیا آشنا مي شوند و توانمندي نهفته خود را از اين طريق به طور چشمگیری افزايش مي دهند و دانش آموزان آنان بخوبي نقاط قوت و ضعف خود را تشخيص مي دهند و به ياري سيستم هوشمند سازی براي رفع آن تلاش مي كنند .

 ايجاد تنوع و منسوخ شدن شيوه يكنواخت آموزشي از جمله اهداف مهم هوشمند سازی مدارس محسوب میشود كه با اجراي دقيق این طرح مي تواند بازده یادگیری و آموزش را در مدارس افزايش دهد .

همچنین، دانش آموز در اين سيستم با اهميت زمان آشنا شده و بخوبي درک میکند كه چگونه مي توان در كمترين زمان نهایت استفاده را از فناوري ارتباطي بدست آورد.

جهت اجرای طرح هوشمند سازی مدارس با ما تماس حاصل نمائید http://sportdoorbin.com/

هوشمند سازی مدارس

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : برد هوشمند , برد هوشمند پارس برد , برد هوشمند پرومتین , برد هوشمند خلیج فارس , هوشمند سازی مدارس , برد هوشمند مدارس , برد هوشمند چیست , خرید کیت هوشمند ساز , وایت برد هوشمند ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش