به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

ترخیص کالا و ثبت سفارش

بازدید : 82 |
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 12:04

ترخیص کالا و ثبت سفارش به چه صورت انجام می گیرد؟

ترخیص کالا و ثبت سفارش::یکی از کارهای که برای واردات کالا به داخل کشور حتما باید انجام گیرد, ثبت کردن سفارش و گرفتن مجوز های لازم از سازمان توسعه و تجارت تحت عنوان یکی‌از زیر تیم های وزارت صنعت , معدن و تجارت است مبنی بر اخذ پیش فاکتور از فروشنده و ثبت پیشنهاد از فرآیند و قدم های اول واردات کالا . جواز ثبت و توصیه فایلی است که به وسیله اداره توسعه و گسترش تجارت جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود و روی آن شماره هشت رقمی جواز و مورخ جواز ثبت سفارش همراه شماره و مورخ پروفرما و اسم کمپانی درخواست کننده که می تواند کمپانی وارد کننده باشد , درج می گردد . خصوصیات کالای ثبت سفارش چنانچه تعدادشان بسیار باشد در صفحه های غیروابسته به جواز ثبت توصیه پیوست میگردد . حق ثبت پیشنهاد عبارت از میزان و پولی است که به موجب ضابطه و میزان دارایی هر سال انتخاب میگردد و به برخی کالاهای وارده به مملکت از جمله این‌که از روش سیستم بانکی یا این که بیرون از سیستم بانکی پیشنهاد داده شده باشد , وابستگی می‌گیرد . به لحاظ میرسد انگیزه از تولید سیستم ثبت پیشنهاد کالا ثبت آماری و در اختیار گرفتن قانون ها فنی برای کالاهای وارد شده به وسیله دولت باشد .

فرآیند ثبت سفارش برای واردات کالا :

1 - آگاهی از تعرفه کالای مورد ثبت

2 - دریافت پروفرما از فروشنده کالا

3 - مراجعه به معاونت بازرگانی فرنگی برای کامل شدن فرم ثبت سفارش

4 - به دست آوردن مجوز ورود کلا طبق جدول قوانین صادرات و واردات از نهاد های ذیربط

5 - مراجعه به کمپانی بیمه و دریافت بیمه طومار

6 - مبادرت به ثبت سفارش در بانک واسطه داد و ستد به خواسته ثبت سفارش کالا ( بعد از کامل شدن فرم تقاضا برای گشایش اعتبار به انضمام فرم بانکی , پروفرما , بیمه طومار و اذن طومار نسب به پرداخت حق ثبت توصیه مبادرت می‌شود . )

ترخیص کالا و ثبت سفارش به ساده ترین روش از طریق شرکت سلطان تجارت بازرگان

شما می توانید تمامی عملیات مربوط به ثبت سفارش کالا و همچنین تمامی واردات و صادرات و ترخیص کالای خود را به شرکت سلطان تجارت بازرگان واگذار کنید.

این شرکت با دارا بودن تیمی ماهر از ترخیص کار گمرک تمامی این عملیات را با مناسب ترین هزینه های موجود برای شما عزیزان انجام می دهد و همواره شما را در بهتر انجام شدن کارها و فعالیت های گمرکی شما یاری می دهد.

 

ترخیص کالا از گمرک | ترخیص کالا از چین

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : ترخیص کار گمرک , ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک , ترخیص کالا از گمرکات , ترخیص کالا ترکیه , ترخیص کالا تهران , ترخیص کالا در چابهار , ترخیص کالا و ثبت سفارش ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش