به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

هند

بازدید : 29 |
تاریخ : چهارشنبه 31 شهریور 1395 زمان : 12:27

تور هند : هند کشور 72 ملت با تنوع فرهنگی و رسومات خاصی که دارد همواره باعث شگفتی گردشگران و میهمان خود می شود. این کشور آسیایی از کشورهای پرجمعیت دنیا محسوب می شود جمعیت هند به تنهای از کل جمعیت نیم کره ی غربی بیشتر است.

کشور هند بین اقیانوس هند و رشته کوه های هیمالیا قرار داره که این امر منجر شده تا هندی ها 6 فصل متفاوت را تجربه کنند . فصل های پیش بهار ،بهار ، تابستان و موسم بارندگی  و پاییز و زمستان .

در این مقاله فیکس تراولز سعی کرده تا مکان های دیدنی هند را معرفی کند

جاذبه های گردشگری هند

1.      تاج محل، آگرا

تاج محل آرامگاهی گنبدی شکل با مرمر های سفید است که در قرن هفدهم  به فرمان امپراتور موقال برای یادبود همسرش ساخته شد. این مکان یکی از جاذبه های گردشگری هند محسوب می شود. ساخت این بنا به کونه ای که از شاهکار های زمان موقال به شمار می رود . علاوه بر ساختمان اصلی تاج محل از چندین ساختمان دیگر با معماری زیبا ، باغ ها با درختان انبوه تشکیل شده است.

2.      شهر مقدس واراناسی

شهر واراناسی از شهرهای مقدس هند محسوب میشه که در آن معبدها و زیارتگاه های مختلفی وجود دارد این شهر در کنار رود گنگ واقع شده که برای پیروان هندو ، بودایی و جین مقدس است. شهر واراناسی مملو از زائرانی است که در کنار رود گنگ مشغول عبادت هستند.

3.      دربار صاحب

از مکان های دیدنی آمریتسار محسوب میشود این مکان زیبا  و جذاب به معبد طلایی مشهور است که  برای عبادت سیک ها ساخته شده . ساخت این معبد در قرن 16 آغاز شد و در قرن 19 با طلا روکش شد.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت تور هند می توانید به سایت فیکس تراولز مراجعه نمایید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تور ارزان هند , قیمت تور هند , تورلحظه آخری هند , بهترین تور هند , تور هند ویژه نوروز ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش