به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

ترخیص کالا بدون کارت بازرگانی

بازدید : 28 |
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 12:05

ترخیص کالا بدون کارت بازرگانی

ترخیص کالا بدون کارت بازرگانی :: کارت بازرگانی کارتی است که طبق قانون به دارندگان آن اعم از اشخاص حقوقی یا حقیقی اجازه تجارت خارجی داده می شود .

این کارت ها بنا به تقاضای دریافت کننده اعتباری از یک سال تا پنج سال از تاریخ صدور خواهند داشت و پس از انقضای این زمان بایستی نسبت به تمدید آن اقدام گمارد .

در ضمن در هر زمانی امکان ابطال کارت بازرگانی به صورت اختیاری و در برخی موارد به صورت اجباری وجود دارد .

برای صادرات کالا یا وارد کردن کالاها داشتن کارت بازرگانی اجباری و ضروری است ولی اگر بنا به دلایلی خودتان دارای کارت بازرگانی نیستید و میخواهید به واردات یا صادرات بپردازید می توانید کارت بازرگانی اجاره کنید و با استفاده از کارت بازرگانی دیگران اقدام به تجارت نمایید .

یکی از بهترین روشها استفاده از کارت بازرگانی شرکت های ترخیص کار گمرک است برای صادرات و واردات است مخصوصا برای کسانی که برای اولین بار اقدام به تجارت کرده اند  که بدین روش کالاهای وارداتی به نام دارنده کارت بازرگانی وارد می شوند و تمامی عوارضات و مالیات ها نیز به نام او صادر می شود .

ترخیص کالا دارای مراحلی است که بایستی به ترتیب و دقت بالایی انجام شوند از مهم ترین مراحل می توان به1 – دریافت اطلاعات از اظهار کننده 2- پذیرش اظهار نامه 3-کنترل های گمرکی4- پرداخت و ترخیص اشاره کرد .

شرکت تجارت بازرگانی سلطان یاقوت یکی از با سابقه ترین شرکت های ترخیص کار می باشد که با ارائه خدمات ارزنده که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد توانسته است به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های ترخیص کالا جایگاه خود را به تثبیت برساند .

با شرکت تجارت بازرگانی سلطان یاقوت با خیالی راحت و مطمئن کالا ها و اقلام مورد نظر خود را  حتی بدون داشتن کارت بازرگانی وارد یا صادر کنید .

 

ترخیص کالا از گمرکات

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : بهترین ترخیص کار گمرک , ترخیص کار گمرک امام , ترخیص کالا , ترخیص کالا از جلفا , ترخیص کالا از گمرک , ترخیص کالا از گمرک بندر عباس , ترخیص کالا بدون کارت بازرگانی ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش