به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

تور ایتالیا

بازدید : 37 |
تاریخ : سه شنبه 20 بهمن 1394 زمان : 10:23
تور ایتالیا : تور ایتالیا یکی از تور های محبوب همه مرم در سراسر دنیاست. ایتالیا که در خانه بسیاری از بزرگترین آثار هنری ، معماری و رستورانهای صاحب سبک  قرار دارد ، مانند دیگر  مکان های گردشگری الهام بخش  حرکت می کند.


ثروتهای فرهنگی

 

این مرکز فضایی امپراطوری روم و زادگاه رنسانس ، این فضیلت اروپایی زیر وزن ناهنجاری فرهنگی خود ناله می کند: اینجا است که شما در حضور نقاشی های دیوید و کلیسای دیوید و سیستین کلیسای میکل آنژ ، مجسمه بوتیشلی ونوس و پریمورا و دا داوینچی ایستاده اید. شام آخر. در حقیقت ، ایتالیا دارای مکانهای فرهنگی میراث جهانی یونسکو نسبت به سایر کشورهای روی زمین است. آیا باید در قدم به قدم رومیان باستان در پومپی قدم بردارید ، در گنجینه های پر زرق و برق بیزانس راونا لذت ببرید یا از نقاشی های دیواری انقلابی گیتو در پادوآ نفس بکشید؟ این یک معضل فرهنگی است به همان اندازه که هیجان انگیز است، بسیار  بهت انگیز  و دارای تنوع زیاد است.

سبک نامحدود

 

در چند مکان هنر و زندگی خیلی بی دردسر در هم می آمیزند. این ممکن است سرزمین دانته ، تیتان و وردی باشد ، اما همچنین خانه پرادا ، ماسیمو بوتورا و رنزو پیانو است. زیبایی ، سبک و استعداد همه جنبه های زندگی روزمره را از آن دسته از اتصالات گره خورده و اسپرسوهای بدون درز گرفته تا لبخندهای معاشقه غریبه های اعتصاب آور فراهم می کند. ریشه روانشناسی ایتالیایی یک فداکاری برای زندگی خوب است و هرچه به نظر می رسد بی دردسر است ، رانندگی این فداکاری حرمت چیزهای ظریف است. بنابراین آهسته ، سبک و سبک شوید و به کمی زندگی ایتالیایی (زندگی ، سبک ایتالیایی) بپردازید.


جشنهای بی پایان در ایتالیا

این ممکن است مانند یک چکمه به نظر برسد ، اما غذای وسواس ایتالیا بیشتر شبیه یک جوراب شلواری کریسمس است. از برچسب های ظریف تگلیاتل ال راگو (روبان های ماکارونی در سس مبتنی بر گوشت) گرفته تا کنسول های مخملی (پوسته های شیرینی ترد و پر از طعم شیرین) ، هر نوع نیش می تواند مانند یک مکاشفه باشد. راز: مواد تشکیل دهنده عالی و دانش دقیق. و گرچه روح آشپزی ایتالیا ممکن است سادگی را ترجیح دهد ، اما به همان اندازه مبتکرانه و پیچیده است. از برخی از مناطق مهم و مناسب برای ناهار خوری جهان ، از نقاط داغ سان پلهگرینو ‘بهترین 50’ جهان تا خردل های ستاره دار میشلن انتظار داشته باشید. بنابراین ، اگر شما در اودیزه تخلیه در مودنا قرار دارید ، شکار تروفل را در پیمونت یا قرمز نیروگاه های در حال چرخش در منطقه شراب Valpolicella وال پلی چلا ، آماده سست شدن آن کمربند هستید.


مناظر دیدنی ایتالیا

 

قلعه های ایتالیا فراتر از گالری های آن ، کمد و اتاق های غذاخوری است. این کشور یکی از شاهکارهای طبیعت است که تنوع طبیعی خارق العاده ای با تعداد معدودی مطابقت دارد. از کوه های آلپ یخی شمالی و دریاچه های یخبندان گرفته تا دهانه های آتشین جنوب و نژادهای فیروزه ای ، این مکان برای انجام و همچنین دیدن است. یک روز شما در حال پاره کردن دامنه های پودری کورمیور ، روز بعد می توانید در باتلاق های مارمما گول بزنید ، یا در آب های اردوگاه با مرجان غواص می شوید. برای کشوری خیلی بزرگتر از آریزونا بد نیست.

تور ایتالیا را در سایت فیکس تراولز مشاهده کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش