به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

فروش پرده نمایش

بازدید : 25 |
تاریخ : یکشنبه 21 تیر 1394 زمان : 12:09

فروش پرده نمایش

در صنف ماشین های اداری، فروشندگان بیشتر تمایل به فروش ارزانترین پرده نمایش در بازار را دارند تا بتوانند بیشترین سود را دریافت نمایند و به ظاهر مشتریان خود را در دراز مدت راضی نگه دارند در حالی که کیفیت خوب با قیمت ارزان در تضاد است. خدمات پس از فروش ماشین های اداری اسپرت منحصر به فرد می باشد که برای رضایت مشتریان یکسال گارانتی تعویض یا تعمیر بدون قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش را در نظر دارد. نکته قابل توجه در خرید پرده نمایش، جنس پارچه می باشد که ضعیف ترین پارچه، " مت وایت بی" می باشد. جنس متوسط  " مت وایت کی" نامیده می شود و بهترین جنس " فایبرگلاس" می باشد. اهمیت جنس پارچه در کیفیت تصویر ، انعکاس نور ویدئو پروژکتور، تابش نور محیط و همچنین در طول عمر پرده نمایش نقش به سزایی دارد. سطح پرده های نمایش فایبرگلاس از دانه هاي بسيار ريز كريستالي جهت افزايش كيفيت تصوير ديتا پروژكتور پوشانده شده است و از انعکاس نور کاملا خودداری می کند.

علاوه بر کیفیت پارچه، در مورد پرده نمایش سایز بزرگ، عوملی همچون تعداد تکه های پارچه به کار رفته ( یک تکه یا دو تکه)، جنس فریم، مدل ریموت کنترل و مدل موتور برقی در قیمت پرده نمایش نقش به سزایی دارند.

هرچند در سایزهای کوچک که با موتورهای سنکرون ساخته می شود، جنس موتور تاثیر آنچنانی در طول عمر موتور ندارد، موتورهای پرده های نمايش  تويوببلار ( همانند موتور کرکره برقی) مستحکم می باشند در حالی که در سوی دیگر، موتورهای معمولی سنکرون می باشد که در پرده های بزرگتر از 2.5 * 2.5 با مشکل چدی روبرو می شوند و متاسفانه الفاظی همچون دو موتور نیز در بین فروشندگان پرده نمایش رایج است که حقیقت خارجی ندارد.

جهت فروش پرده نمایش با ما تماس حاصل نمائید http://sportdoorbin.com/

فروش پرده نمایش

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : پرده نمایش , خرید پرده نمایش , فروش پرده نمایش , نصب پرده نمایش , هزینه نصب پرده نمایش ، خرید کیت هوشمند ساز , وایت برد هوشمند ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش