به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

تور تفلیس

بازدید : 29 |
تاریخ : یکشنبه 27 دی 1394 زمان : 22:23

تور تفلیس :  قطعا بارها نام شهر تفلیس را شنیده اید قیمت تور تفلیس یکی از مواردی است که توریست های مختلف همیشه پیگیر ان هستند . در سایت فیکس تراولز می توانید قیمت تور های تفلیس و انواع تور ارزان تفلیس را مشاهده نمایید . اما درباره تفلیس چه می دانید؟ این شهر یکی از مهمترین شهرهای توریستی گرجستان بوده و بد نیست که مقداری زبان گرجی را برای پیش برد کارهای معمولی خود در این شهر یاد بگیرید.

شهر تفلیس که  ترکیبی از دوره های مختلف تاریخی را با خود به همراه دارد ، خیلی جذاب و شگفت انگیز به نظر می رسد،  تناقضات زیبا و بی نظیر از جذابیت های  تفلیس است .

اگر تصمیم گرفته اید  با تور تفلیسسفر کنید به شما تبریک می گوییم تفلیس واقعا شما را هیجان زده خواهد کرد ، ترکیبی از معماری مدرن و کلاسیک تفلیس را خاص و منحصر بفرد کرده است و احتمالا با این سفر خاطرات سفر به گرجستان همیشه برایتان شادی اور خواهد بود . در ادامه برخی از جاذبه های تفلیس را بررسی میکنیم .

تفلیس شهری نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد  کاخ کافه ها، گالری ها، موزه ها، و شهر قدیمی ، هتل های لوکس مانند هتل گرین کویین تفلیس همه و همه در تفلیس خیره کننده و جذاب است .

تفریحات تور تفلیس

بسیاری از توریست ها علاقمند به تفریحات موجود درتفلیس می باشند .  ایرانیان زیادی هر ساله تعطیلات عید را به تفلیس گرجستان می روند . تور های نوروزی گرجستان طرفداران زیادی در ایران و جهان دارد . در ادامه به برخی از تفریحات رایج تفلیس اشاره می کنیم .

پارک آبی تفلیس

پارک آبی تفلیس دارای امکانات بسیار زیادی بوده و کمتر توریستی پیدا می شود که به این شهر برود ولی از پارک ابی آن چشم پوشی کند.

جشنواره های سالانه تفلیس

در شهرها و کشورهای مختلف فستیوالهای گوناگونی انجام می شود. کشور گرجستان و شهر تفلیس نیز میزبان جشنواره های گوناگونی می باشد . شرکت در چنین برنامه هایی یکی از بهترین کارها برای انجام  در تفلیس می باشد .

حمام های گوگردی تفلیس

حمام های گوگردی تفلیس فقط حمام عمومی ساده ای هستند که بسیاری از مردم محلی آن را دوست دارند. منحصر به فرد بودنش در ترکیب آب نیست. گرم و اشباع شده با گوگرد و سایر مواد معدنی، و از زیر زمین به صورت خود جوش فوران می کند . تفلیس دارای جریانهای بسیاری از آب سولفور است – به همین دلیل بوی تخم مرغ های فاسد را می توان تقریبا در هر نقطه ای از شهر حس کرد.

تفلیس، درست مثل بقیه گرجستان، دارای گرمایش مرکزی و سیستم آب گرم نیست. بعضی از بخاری ها با استفاده از گاز یا برق کار می کنند، در حالیکه ساکنان ثروتمند به سیستم های گرمای مستقل گاز متکی هستند. به همین علت صرف زمان زیادی در حمام  چندان دور از انتظار نیست .

برای مشاهده ی انواع تور تفلیس و همچنین تور های داخلی و خارجی به سایت فیکس تراولز مراجعه کنید.



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تور استانبول , تور دبي , تور مالزي , تور تايلند , تور آنتاليا , تور مشهد هوايي , قيمت تور استانبول , تورهاي استانبول , تور ارزان استانبول , تور لحظه آخري استانبول , تور هاي دبي , تور ارزان دبي , قيمت تور دبي , تور دبي با ماهان , قيمت تور مالزي , ارزانترين تور مالزي , تور مالزي و سنگاپور , قيمت تور تايلند , تور تايلند ارزان , تور بانکوک پاتايا ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش