به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

دستگاههای سمنت پلاست

بازدید : 28 |
تاریخ : شنبه 14 تیر 1393 زمان : 15:29

ساخت دستگاههای سنگ مصنوعی

 

راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست

اموزش تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست

گروه صنعتی اسپادانا استون به مدیریت مهندس بیگی در زمینه ارائه تکنولوژی و خط تولید سمنت پلاست فعالیت دارد و تا کنون بیش از20 واحد تولیدی راه اندازی نموده است.
در طی سالهای گذشته این تکنولوژی اکثرا بصورت دستی توسط این شرکت ارائه شده است و در حال حاضر نیز برای ظرفیتهای پایین روزانه 100متر مربع روش دستی مقرون به صرفه تر خواهد بود و پیشنهاد می گردد.
کلیه ماشین الات این خط تولید توسط کارشناسان گروه طراحی و ساخته می شود. نصب و راه اندازی این خط تولید نیز تماما توسط کارشناسان فنی این شرکت انجام می گردد

در این تکنولوژی قابلیت تولید بیش از 300 نوع محصول شامل انواع نمای دکوراتیو و گرانیت ، انواع کفپوشهای خیابانی و پارکها ، انواع موزائیک ساختمانی ، سنگ پله ، شومینه و قرنیز و … وجود دارد.
اسپادانا استون بادارا بودن یک واحد مجهز قالب سازی از طراحی تاساخت انواع قالب را به عهده میگیرد و باوجود کارمندان مبتکرو مجرب نقشه کشی صنعتی , یک دستگاه سی ان سی و و سه روش ساخت قالب یعنی وکیوم تزریق پلاستیک و روش ژله ای همه سلیقه هارا عملی میسازد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : دستگاههای سمنت پلاست , اموزش سمنت پلاست , اموزش سنگ مصنوعی , اموزش تولید سنگ مصنوعی , اموزش ساخت سنگ مصنوعی ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش