به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

هتل های گرجستان

بازدید : 24 |
تاریخ : یکشنبه 17 بهمن 1395 زمان : 15:25

هتل های گرجستان::::اگرمقالات فرهنگ مردم گرجستان،فرهنگ غذایی مردم گرجستان،مراکز گردشگری گرجستان را مطالعه نمودید و تصمیم به سفر با تور گرجستان را دارید بهتر است در مورد هتل های گرجستان نیز اطلاعاتی داشته باشید.

فیکس تراولز به شما کمک میکند تا به صورت مختصر و مفید با هتل های گرجستان آشنا شوید.

 

 

هتل رادیسون بلو تفلیس

این هتل یکی از هتل های 5ستاره گرجستان است که در شهر تفلیس واقع شده است،این هتل 18 طبقه جزو سه هتل برتر شهر تفلیس می باشد .

هتل رادیسون بلو با نمای شیشه ایی و قرار گرفتن در مرکز شهر تفلیس و نزدیکی به اکثر جاذبه های گردشگری گرجستان و همچنین و جود یک استخر در طبقه آخر این هتل شیشه ایی میتواند انتخاب خوبی برای اقامت شما باشد.

 

 

هتل شرایتون باتومی

هتل شرایتون باتومی از بهترین و معروف ترین هتل های 5 ستاره گرجستان می باشد ولی این بار در شهر باتومی

این هتل با داشتن 202 اتاق و امکانات لوکس و رفاهی میتواند پیشنهاد خوبی برای شمایی که قصد اقامت در باتومی(در مقاله آشنایی با شهر باتومی بیشتر با این شهر آشنا شوید)  را دارید باشد.

 

 

 

گراند هتل Grand Hotel در تفلیس

اگر دنبال یک هتل در منطقه آب و هوایی پاک به همراه اتاقهای بالکن دار و رستوران شیشه ایی هستید حتما سری به گراند هتل در تفلیس بزنید از آنجایی که به خیابان اصلی شهر نزدیک میباشد میتواند نظر شما را به خود جلب کند.

 

 

 

هتل ماریوت تفلیس

یکی از بهترین هتل های گرجستان هتل ماریوت در شهر تفلیس می باشد .این هتل 5 ستاره با قدمت 100 ساله و کسب مدال طلا از نمایشگاه بین المللی پاریس و قرار گرفتن در خیابان اصلی شهر تفلیس که خود از جاذبه های گردشگری گرجستان است (خیابان روستاولی) توانسته توریست های زیادی را برای اقامت جذب خود کند

با اقامت در این هتل میتوانید به راحتی و خیلی سریع به سالن اپرا و باله تفلیس دسترسی داشته باشید .

 

 

برای مشاهده ی انواع تور گرجستان به سایت فیکس تراولز مراجعه کنید.

مطالبی که دیگران دوست دارند

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : هتل های گرجستان , فرهنگ مردم گرجستان، , فرهنگ غذایی مردم گرجستان , مراکز گردشگری گرجستان , تفلیس , هتل رادیسون بلو تفلیس , هتل شرایتون باتومی , آشنایی با شهر باتومی , هتل ماریوت تفلیس , هتل های ارزان گرجستان , تور ارزان گرجستان ، تور گرجستان ، تور گرجستان نوروز ، تور گرجستان نوروز 96، تور گرجستان تابستان ، تور گرجستان ت� ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش