به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

ترخیص کالا از گمرک بازرگان

بازدید : 30 |
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 12:09

ترخیص کالا از گمرک بازرگان چگونه است؟

ترخیص کالا از گمرک بازرگان::گمرک بازرگان در یکی نا مرتب ترین بخش ها شهر بازرگان جای‌دارد که در نقطه انتهایی مسیر جاده ابریشم در جمهوری اسلامی ایران و پل خاتون در مرز ترکمنستان آغاز و به ترکیه منتهی می‌شود . یکی دیگر از مزایای گمرک بازرگان , قابلیت و امکان دستیابی به بازارهای اروپا می‌باشد . به گونه ای که تاجرانی که کالاها را از اروپا عرضه می کنند , نزدیکترین و شایسته ترین مورد برای آن ها , گمرک بازرگان است .
قبل از راه‌اندازی این گمرک , ابتدا تجارت و ترخیص کالا از روش بندر ترابزون , قیزیل دره و بایزید انجام شود که در 30 کیلومتری شهر بازرگان جایی دارد . البته با راه‌اندازی کمرگ بازرگان در سال 1305 , ازمیزان رفت و آمدها , دوری فاصله , هزینه ها و زمان ترخیص کالا هم کاهش یافته و اکنون این کمرگ توانسته با ارائه سرویس ها بی شمار , نقش مهمی را در تسهیل تجارت ایفا نماید . ساختمان گمرک بازرگاندارنده مساحتی بالغ بر 4400 متر مربع و در 4 طبقه راه‌اندازی شده‌است که در مرحله رئیس کل و برای انجام کارها متفاوت گمرکی مشتمل بر مسافری , واردات کالا , صادرات , ترانزیت , قضایی و . . . فعالیت دارد .علاوه بر این گمرکات دیگری هم زیر آنالیز و مدیر دارااست . اعم از می شود به گمرک پلدشت و بازارچه های ساری سو و صنم بلاغی اشاره نمود که کلیه زیر تحلیل گمرک بازرگان میباشند .


ترخیص کالا در گمرک بازرگان
ترخیص کالا در کلیه گمرکات کشور‌ایران مطابق با راهبرد کلی سیستم و قانون های نظام ایران صورت میگیرد . بدین مضمون‌ که در‌این گمرکات تیمی از کالاها اذن ورودد به میهن را دارا‌هستند و میتوانندبا طی کردن فرآیند متفاوت جنبه رسمی گرفته و در بازارهای میهن به فروش برسند . در عین اکنون بعضی از کالاها هم از به عبارتی بدو ورود غیررسمی میباشند و چه بسا اذن اخذ صفحه ترخیص ندارند .اعم از می شود به مشروبات الکی , مواد مخدر و . . . اشاره نمود . در میان کالاهایی که میتوانند خرید و فروش شوند , می شود به مورد ها زیر اشاره نمود :
واردات و ترخیص گونه های پارکت , دستگاه آلات سنگین وزن برش , اشکال قطعات یدکی , پروفیل آهنی فرش چمن تصنعی و مصنوعی , گونهه های نخ , پلاستیک , قطعات و سوئیچ های در دست گرفتن موتور و الکترو موتور , اشکال چرخ لباس دوزی صنعتی و خانگی , خدمت خواب , اسباب خانگی و لازمات منزل , الزامات آشپزخانه و قابلمه چدنی و استیل , قطعات کامپیوتر , لوله های فشار توانمند و پنجره های دو جداره, برگه دیواری های گران‌قیمت , گونه های بلورجات و شکستنی , مواد نخستین تولیدها نساجی و پلاستیکی , لامپ و وسایل فروغ , دستگاه آب شیرین کن صنعتی و خانگی , خودرو آلات کشاورزی , چراغهای تبلیغاتی با نشانه ها نورانی , گونه های فلزات و مصنوعات آنان , پی او سی ناپخته و محصوات ایجاد شده از آن , گونه های پوشاک زنانه مردانه و . . .
شیوه ترخیص کالا از گمرک بازرگان
در‌این گمرک ارائه کارت بازرگانی , مجوزات حتمی اعم از جواز وزارت بهداشت و . . . . ضروری است . همینطور قبلی از ترخیص کالاها , درخواست کنندگان میی بایست ورقه اظهارنامه را جهت ترخیص کامل شدن و همگی داده ها مرتبط با جنس و مدل کالا , قیمت کالا , وزن خالص و ناخالص , تعداد کانتینر و . . . کامل شدن نمایند . کلیه این داده ها وجوه و هزینه هایی که بایستی به سازمان گمرک پرداخت شود را مشخص و معلوم می نماید .

ترخیص کالا از گمرک بازرگان با شرکت سلطان تجارت بازرگان

شرکت سلطان تجارت بازرگان به عنوان یکی از بهترین شرکت های فعالیت کننده در زمینه ی ترخیص کالا این امکان را برای شما عزیزان فراهم می کند تا به راحتی و در زمانی کوتاه اجناس خود را جا به جا کنید.

این شرکت دارای تیمی ماهر از ترخیص کار گمرک می باشد که با تضمین صحت و سلامت اجناس شما با هزینه هایی به صرفه و در کوتاه ترین زمان ممکن اجناس شما را وارد و یا خارج می کند.

 

ترخیص کالا از گمرک سهلان ترخیص کالا از گمرک ارومیه

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش