به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

ترخیص کالا از مرز رازی

بازدید : 104 |
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 12:07

ترخیص کالا از مرز رازی

ترخیص کالا از مرز رازی در حال حاضر نسبت به گذشته با معضلات کمتری برخوردار است.ایران دارای سه مرز با ترکیه است . مرز بازرگان که نقطه مقابل گوربولاک است , مرز سرو که نقطه مقابل اسن دره و مرز رازی نقطه مقابل کاپی کوی میباشد. در بین این مرزها مرز رازی تنها مرزی از جمهوری اسلامی ایران است که هم رابطهه ریلی و همچنین رابطه زمینی داراست.

گمرک در مرز رازی تحت عنوان یکی از فعالترین و جوان ترین گمرکات ایران محسوب می شود. آسان و راحت بودن تجارت و روان‌سازی فرآیند اداری ترخیص کالا از مرز رازی محور گسترش و زمینه‌ساز ارتقا صادرات در این مرز است و بخش مهمی از معیشت مردمان مرزنشین از کارهای تجاری در مرز تامین می شود.

با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته برای ارائه سرویس ها خوب تر و مناسب به مسافران اهل ایران یا سایر کشورها و کاهش زمان ترخیص مسافر و کالای همراه , تمامی تشریفات گمرکی قطارهای مسافری کشور ایران - ترکیه در پایانه انجام می‌شود فعال‌ساز‌ی اولیه رویکرد ترانزیت ریلی برای کاهش زمان ترخیص کالاهای ریلی و ارتقا ترانزیت از مهم‌ترین مزایای فعال سازی این روش ترانزیتی در مرز بوده و ترانزیت ریلی آذربایجان غربی در مرز مشترک کشور‌ایران - ترکیه و در پایانه سامانه ریلی رازی کردار فعال‌سازی شود .

زیر ساختهای حتمی اعم از استقرار فیبر نوری و سامانه های واجب برای ساخت در  ترانزیت ریلی در مرز رازی نصب خواهد شد گمرک کشور ایران با فعال سازی این راه در‌این مرز موافقت کرده و بزودی در پایانه سامانه ریلی رازی آغاز و با فعال‌ساز‌ی این شیوه همگی تشریفات ترانزیت ریلی در گمرک رازی عملی و این گمرک به یک گمرک مبدا ترانزیت ریلی تبدیل می گردد .

ساله بیشتراز 10 هزار واگن قطار حمل کننده کالاهای محل ورود و خروجی از مرز رازی  خوی برای انجام تشریفات ترانزیتی به تبریز منتقل میشود.

هر ساله  گونه های و اجناس مختلف کالا از رویکرد ریلی کشور ایران - ترکیه در مرز رازی – کاپی کوی ترانزیت و بیش تر از 36 هزار نفر از روش این شیوه به کشور‌ایران , ترکیه و دیگر مملکت های اروپایی و بالعکس رفت وآمد می نمایند .

آذربایجان غربی در شمالغربی کشور ایران بیشتراز 891 کیلومتر مرز مشترک با سه میهن جمهوری آذربایجان , ترکیه و عراق داراست , آذربایجان غربی بعنوان صرفا استان همسایه جمهوری اسلامی ایران با میهن ترکیه و دارنده بیش تر از 500 کیلومتر مرز مشترک با این مملکت است.

مرزهای بین المللی بازرگان در ماکو , سرو در ارومیه و مرز رازی در شهر خوی مهم‌ترین مبادی محل ورود و خروجی کالا از کشور‌ایران به ترکیه میباشند , آذربایجان غربی با استان حکاری , وان , آغری , ایغدیر و قارص ترکیه مرز مشترک داراست .

ترخیص کالا از مرز رازی را به سلطان تجارت بازرگان و تیم ترخیص کار گمرک ماهر این شرکت بسپارید.

 

ترخیص کالا مرز پرویزخان ترخیص کار گمرک مهران

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک , ترخیص کالا از گمرک ارومیه , ترخیص کالا از گمرک بازرگان , ترخیص کالا از گمرک خوی , ترخیص کالا از مرز رازی , ترخیص کالا تبریز ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش