به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

ترخیص کالا در مناطق آزاد

بازدید : 31 |
تاریخ : شنبه 21 اسفند 1395 زمان : 12:05

ترخیص کالا در مناطق آزاد به چه شکلی صورت می گیرد؟

ترخیص کالا در مناطق آزاد::ترخیص کالا و یا این که ترخیص یک پروسه است که به وسیله ترخیص کار گمرک تحت عنوان نماینده ی رسمی صاحب و مالک کالا در گمرک جهت صادرات و یا این که واردات کالا شکل می‌گیرد و در طی آن کالا بعد از انجام تشریفات گمرکی مربوط از اماکن گمرکی بیرون میگردد .

روند ترخیص کالا دربرگیرنده مهیا سازی و تثبیت سندها به طور فیزیکی یا این که الکترونیک و حساب و کتاب هزینه ها مشتمل بر مالیات , منفعت بازرگانی و حقوق و دستمزد گمرکی و دیگر وام ها مطرح شده به واردکنندگان و صادرکنندگان است .

کالاهای وارده به ناحیه آزاد

کالاهایی که به بخشها آزاد وارد میشوند در شرایطی که از مصالح ساختمانی برای احداث واحد های تولیدی و تجاری و مسکونی و خدماتی باشند از پرداخت عارضه ها بندری معاف می‌باشند .

خودرو ‏آلات , مواد اول , اجزا و قطعات ما یحتاج ساخت , امکانات و ابزارآلات تولیدی , قطعات یدکی ماشین‏آلات ساخت از پرداخت عارضه  معاف می باشند .

هر کالای دیگری به غیر از دو آیتم بالا که به ناحیه آزاد وارد و ترخیص قطعی شود می بایست عوارض پرداخت کنند.

کالاهایی که از بخشها آزاد به کشورهای خارج از ایران می روند , یا این که از کشورهای دیگر به مقصد ناحیه آزادحمل می شوندباید ترانزیت خارجی گردند البته با کمترین تشریفات در حیطه آزاد ترانزیت شکل میگیرد .

ترانزیت کالا ی ممنوع از بخش ها آزاد نیاز به گرفتن مجوز شورای خوب بخش ها آزاد داراست .

ترخیص کالا در مناطق آزاد

بخشها آزاد تجاری صنعتی در مرز و بوم ما کدام است؟

بخش ها آزاد تجاری عبارت است از کیش , قشم , چابهار

اصولأ در بخشها يا بنادر آزاد تشريفات گمركی در ورود به حوزه‌ يا هنگام خروج انجام نمیشود ولي ممكن است اقداماتی از جهت محصور كردن حیطه , محدود كردن راههای ورود يا خروج و ساعت‌ها كار , يا بازرسی های اجمالی به فعالیت آورده شود , بنابراين به صورت كلی تشريفات داير بر تطبيق قانون ها و معاينه كالا منتفی است

هدف ها تشكيل بخش ها آزاد تجاری ميتواند اقتصادی و سياسی و اجتماعی باشد . از آنجا كه سرمايه گذاری های بخش های آزاد , بدون مساله مالياتی يا قيد و بند هايی است كه در غير بخش ها آزاد موجود است , با به کارگیری از تمايل سرمايه گذاری های فرنگی در اين بخشها , موجبات پرورش و توسعه و گسترش توليدات صنعتی و صادرات آماده میشود . در پي اين سرمايه گذاری ها و گسترش صنايع , ضمن اشتغال , خویش به خویش علم فنی و تكنو لژی متناسب با صنايع متفاوت ايجاد و دائمأ در درحال حاضر رویش بيشتر قرار خواهد گرفت . در عين درحال حاضر مديريت صنايع و شیوه برنامه ريزی و سازمان واحد های توليدی مو جود در اين بخش ها ارتقا مي يابد .

شما عزیزان می توانید به جهت سهولت در واردات و صادرات کالا و همچنین ترخیص کالا به آسانی و در کوتاه ترین زمان با شرکت سلطان تجارت بازرگان تماس بگیرید.این شرکت ارائه دهنده ی انواع خدمات مخصوص در زمینه ی واردات و صادرات کالا می باشد و می تواند این کار را به بهترین شکل و با قیمت هایی مناسب برای شما عزیزان به انجام رساند.

 

ترخیص از بندر انزلی ترخیص کالا از گمرگ بوشهر

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : ترخیص کار گمرک , ترخیص کالا , ترخیص کالا از گمرک , ترخیص کالا از گمرک بازرگان , ترخیص کالا در مناطق آزاد , ترخیص کالا و ثبت سفارش , هزینه ی ترخیص کالا ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش