به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

آشنایی با شهر باتومی

بازدید : 43 |
تاریخ : یکشنبه 17 بهمن 1395 زمان : 15:35

آشنایی با شهر باتومی ::::: باتومی ملقب به  زیباترین شهر گرجستان یا گاها پایتخت دوم گرجستان در کنار دریای سیاه قرار دارد . و با جمعیت حدود 180 هزار نفری به علت بندری بودن به مرکز تجاری مهمی در گرجستان تبدیل شده است. در سالهای اخیر دولت گرجستان با رسیدگی و برنامه ریزی دقیق توریستی توانسته این شهر را به یکی از جذاب ترین مکانهای دیدنی برای مسافران تور گرجستان تبدیل کند.با تورزپرس همراه باشید تا بیشتر با باتومی زیبا آشنا شوید.

 

آب و هوای باتومی

باتومی دارای آب و هوای گرم می باشد و به علت قرار گرفتن در کنار دریای سیاه تحت تاثیر این شرایط بارانی می باشد و در نتیجه دارای هوای مرطوبی نسبت به باقی شهرهای گرجستان می باشد.

 

جاذبه های گردشگری باتومی

بعد از آشنایی با شهر باتومی بهتر است با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا شوید .

ساحل سحرآمیز

اورکی یا همان ساحل سحر آمیز در نزدیکی بندر باتومی قرار دارد،مردم این منطقه باور دارند که شنا در آب های این ساحل و آفتاب گرفتن در ساحل سحر آمیز یا مغناطیسی باعث شفا و درمان بیماری ها می شود.

 

 

آکواریوم باتومی

یکی از جذاب ترین دیدنی های باتومی آکواریوم باتومی می باشد که برای ساخت آن از سواحل باتومی الهام گرفته شده است ، که به شکل صخره های بزرگ و موج آور می باشد.

 

موزه‌ی هنر آجارا

اگر اهل هنر هستید و به دیدن هنر نقاشی کشورهای مختلف علاقه دارید در سفر به گرجستان و باتومی دیدن از این موزه را به شما توصیه میکنیم .

 

 

موزه‌ی فن‌آوری نوبل

دیدار از موزه ی فن آوری نوبل در باتومی شما را به سالهای اوج این شهر میبرد که در اوایل قرن بیستم بود و باتومی با تجارت نفت پیشتاز در سرمایه گذاری نوبل بود.

 

 

 

باغ گیاه شناسی باتومی

باغی بسیار زیبا و دیدنی به وسعت 111 هکتار که در آن نزدیک به 5000 نوع گونه گیاهی وجود دارد که 1200 نوع آن را گلهای رز تشکلیل می دهند.

 برای مشاهده ی انواع تور گرجستان به سایت فیکس تراولز مراجعه کنید.

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : آشنایی با شهر باتومی , آب و هوای باتومی , جاذبه های گردشگری باتومی , ساحل سحرآمیز , آکواریوم باتومی , موزه‌ی هنر آجارا , موزه‌ی فن‌آوری نوبل , باغ گیاه شناسی باتومی , همه چیز درباره گرجستان , تور ارزان گرجستان ، تور گرجستان ، تور گرجستان نوروز ، تور گرجستان نوروز 96، تور گرجستان تابستان ، تور گرجستان ت� ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش