به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

بلوک سبک لیکا

بازدید : 34 |
تاریخ : سه شنبه 05 بهمن 1395 زمان : 14:49

استفاده از بلوک های لیکا در صنعت ساختمان سازی تا چه حد در استحکام بناها تاثیر گذار است؟

در عصر جدید صنعت ساخت و ساز با تحولاتی رو به رو شده است ، تا ساختمان های با استقامت بالا ساخته شود. از جمله این تحولات استفاده از بلوک سبک لیکا است. در ساخت  بلوک سبک لیکا به جای سنگدانه های قدیمی از سنگدانه های لیکا استفاده می شود. استفاده از بلوک های  لیکا در صنعت ساختمان سازی در حین استحکام ساختمان به سبک تر شدن بنا کمک فراوانی می کند.

بلوک سبک لیکا چیست؟

بلوک ها از سنگدانه های مختلفی تشکیل شده است یکی از روشهای تولید بلوک ها استفاده از سنگدانه های لیکا است در واقع لیکا دانه های رس است که بسیار سبک هستند. و استفاده از دانه های سبک لیکا در ساخت بلوک ها مزیت های فراوانی دارد . این امتیازات که بلوک های لیکا دارد باعث شده تا استفاده از بلوک های لیکا در ساختمان سازی افزایش پیدا کند.

بلوک های سبک لیکا چه مزیت های دارد؟

بلوک های لیکا به علت وزن کمی که دارند قابلیت حمل و نقل بالایی دارند. و به راحتی می توان در فرآیند ساختمان سازی و همچنین در حین حمل به محل ساخت و ساز این بلوک ها را جاب جا کرد.

علاوه بر این بلوک ها ی لیکا به خاطر فرایندی که در طی تولید طی می کنند دارای تخلل بالای است و این امر باعث می شود تا بلوک سبک لیکا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار شود. از جمله این ویزگی ها عایق حرارتی بودن بلوک های لیکا است . از این رو از بلو ک های سبک لیکا در ساخت دیوار ها استفاده می شود .

 

همچنین این نوع از بلوک ها عایق صوتی است که این ویژگی در ساختمان سازی امروزی از واجبات است. 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : بلوک سبک لیکا , بلوک پوکه ای لیکا , بلوک سبک سیمانی , بلوک پوکه ای ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش