به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

گوانژو

بازدید : 28 |
تاریخ : چهارشنبه 31 شهریور 1395 زمان : 12:21

گوانجو شهر بزرگی در جنوب چین ترکیبی از معماری کلاسیک و مدرن با جذابیت های خاصی است . و به بزرگترین بندر تجاری در دنیا مشهور است .

گوانگژو یا کانتون ، پایتخت استان گوانگدونگ، سومین شهر بزرگ چین پس از پکن و شانگهای با جمعیت بیش از 14 میلیون نفر است. این شهر در سال 214 پیش از میلاد تأسیس. گوانگژو به خصوص در تجارت، گردشگری، مالی و املاک و مستغلات مرفه است. برای مسافران، شهر از جاذبه های معروف خود مانند برج کانتون، پنج مجسمه رام در پارک یوکسوی، رودخانه مروارید و کوه سفید سفید به نمایش می گذارد .

در مورد تور گوانژو و جاذبه های گردشگری آن بیشتر بدانیم !

برج کانتون

یکی از مکان های  برجسته گوانگژو، برج کانتون (برج گوانگژو) در ناحیه هیچو واقع در جنوب برودخانه مروارید است و با جزیره هیگزینشا از سمت شمال روبرو است. با ارتفاع 1968 فوت (600 متر)، این بالاترین برج در چین است و سومین برج بزرگ در جهان است.. علاوه بر این، این نیز یک مکان مهم برای جلسات بزرگ ، مانند  انجمن فورچون جهانی است.

برج همچنین برای طراحی منحصر به فرد آن مشهور است .

از بالا، بازدید کنندگان چشم اندازی بر کل شهر دارند. درون برج، موارد سرگرمی شگفت انگیز، رستوران های رمانتیک با غذای خوشمزه و چندین سیستم منظم برای عکسبرداری هست،

این برج به یک مکان  جدید شهر تبدیل شده و یکی از هشت مکان جدید گوانگژو است نمای زیبای برج به خصوص در شب، به نظر می رسد  یک لباس شیک، با گل هایی رنگارنگ به تن دارد .

کوه لوتوس( لیوانووا)

کوه لیانووا (کوه لوتوس) در ناحیه Panyu گوانگژو، 20 کیلومتر دور از مرکز شهرقرار دارد. و نزدیکترین محل به اقیانوس در گوانگژو است. بنابراین، این یکی از هشت چشم انداز شهر است، یعنی “Lianfeng Guanhai”، به معنای واقعی کلمه “نمایش دریا از کوه لیانووا” است.

این منظره زرق و برق دار احاطه شده توسط دریاچه های زیبا است..

در منطقه کوهستان، یک معدن باستانی باقی مانده باقیمانده بیش از 2000 سال وجود دارد. کوه Lianhua که از 48 تپه قرمز تشکیل شده ، یکی از مهمترین مهمات ناوبری کشتی بود.

رای اطلاع از آخرین اخبار تورهای نوروزی به بانک جامع تورهای داخلی و خارجی فیکس تراولز مراجعه کنید. این سایت شامل تمام لیست قیمت ها و زمان تورها است که اطلاعات به روز و جامع ان شما را در انتخاب هر چه بهتر تور مناسب کمک خواهد کرد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تور ارزان گوانژو , قیمت تور گوانژو , تورلحظه آخری , بهترین تور گوانژو , تور گوانژو ویژه نوروز ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش