به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

اروپا

بازدید : 89 |
تاریخ : چهارشنبه 31 شهریور 1395 زمان : 12:15

تور اروپا : قاره اروپا دومین قاره کوچک جهان پس از اقیانوسیه است و در نیمکره شمالی زمین قرار دارد .خشکی قاره اروپا را در ادامه پهنه قاره آسیا ، در گذشته اوراسیا نامیده اند. مرز اروپا و آسیا ، کوههای بلند اورال است.

مساحت این قاره 10 کیلومتر مربع است و جمعیتی بالغ بر 730 میلیون نفر در آن زندگی میکنند.نسبت جمعیت این قاره با توجه به مساحت آن زیاد است.تقریبا یازده درصد از مردم جهان در اروپا زندگی میکنند.

 

اروپا از جزایر متعددی چون بریتانیا و ایسلند تشکیل شده است و شهرهای تاریخی مهمی چون لندن ، رم ، آتن ، پاریس و برلین در این قاره قرار دارد.

آب و هوای اروپا معتدل است و یک سوم زمینهای این قاره قابل کشاورزی است.جریان آب گرم موسوم به گلف استریم ، از سمت اقیانوس به سمت آبهای غرب اروپا موجب تعادل هوایی در این منطقه است.مردم اروپا سفید پوست هستند و زبان رایج در این قاره هندواروپایی است.

کوهستانهای اروپا از جمله آلپ، پیرنه، کارپات و بالکان هستند و رودهای پرآب و اصلی این قاره ولگا، دانوب، راین،رون می باشند.

این رودها به دلیل پهنای زیاد قابل قایق رانی هستند و در جابجایی و حمل و نقل نقش بسزایی دارند.

موقعیت سیاسی اروپا

اروپا به لحاظ سیاسی به دوبخش غربی و شرقی تقسیم میشود .اغلب کشورهای اروپای شرقی از جمله روسیه در گذشته از کشورهای بلوک شرق به شمار می آمدند و تعدادی از آنها در میان کشورهای اتحاد شوروی بوده اند.

 

شهرهای معروف و دیدنی اروپا

جاذبه ها و مناظر پاریس

پیشنهاد برای گردش در پاریس ، موزه ها و آثار تاریخی است  که این بازدید در مدت زمان کوتاه امکان پذیر نیست. همه اتفاق نظر دارند که پاریس بزرگترین شهر توریستی جهان است و برای گردش درآن باید زمان و حوصله به خرج دهید.

البته پاریس خیلی شهر بزرگی نیست و مساحت آن بسیار کمتر از سایر پایتخت های جهان است.پس نیازی به سفر زیاد یا اتلاف وقت و جابجایی در این شهر ندارید.

و اینکه برجسته ترین جاذبه های گردشگری در قلب شهر پاریس متمرکز شده اند.به طور مثال موزه های لووور، سانتاکاپل، کانیگرر، برج سنت ژاک و نتردام نزدیک به هم هستند.همینطور برج ایفل ، باغ های تروکادرو، قلعه کونسیرژوری ، هتل ملی لزنولید و موزه ژاک شیراک در نزدیکی هم قرار دارند.

پس با یک برنامه ریزی مناسب برای گردش میتوانید در یک نیم روز از این شهر زیبا دیدن کنید.

 

مطالبی که دیگران دوست دارند



امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تور لحضه آخری , تور اروپا قیمت مناسب , تور اروپا , تور ارزان اروپا , قیمت تور اروپا , ارزان ترین تور اروپا , تور خارجی اروپا , تور اروپا ویژه نوروز ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش