به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

تور ارزان استانبول

بازدید : 32 |
تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 زمان : 12:52

 

تور ارزان استانبول

اکثر مردم به دنبال تور استانبول می گردند. تور ارزان استانبول فیکس تراولز با پرواز های معتبر و درجه یک کورندون corendon و معراج و اطلس جت و همچنین با معرفی هتل های لوکس و در جه یک در مرکز شهر استانبول یعنی میدان تکسیم و خیابان استقلال

تور ارزان استانبول در فصل پاییز و در ماه های آبان و آذر و دی و بهمن با قیمتی عالی در فیکس تراولز وجود دارد. تور ارزان استانبول به دلیل سرد شدن هوا در فصل پاییز انجام می شود . در حالیکه در تابستان تور استانبول قیمت بالایی دارد اما در آبان ماه و آذرماه ارزان ترین تور را در فیکس تراولز خواهیم داشت.

تور ارزان استانبول ، عبارتی که در موتور جستجوگر گوگل در سه سال اخیر به طور مرتب از سوی علاقه مندان به مسافرت به کشور ترکیه علی الخصوص به شهر زیبا و منحصر به فرد استانبول از لحاظ جغرافیایی جستجو می شود.

خیلی از علاقه مندان به مسافرت به ترکیه و شهر استانبول با این عبارت یعنی تور ارزان استانبول  برنامه ریزی خود را برای تمامی فصول انجام میدهد. اما شرکت مسافرتی فیکس تراولز بارها در مقالاتی در وب سایت خود و حتی در جلسات توجیهی برای مسافرین و آژانس های هواپیمایی این عبارت یعنی تور ارزان استانبول  را توضیح داده که این عبارت فقط در فصولی مثل پاییز و زمستان سرچ معتبری و نتیجه خوبی به کاربران اینترنتی می دهد . به طور مثال تور ارزان استانبول  در پاییز نتیجه بهتری را به شما نسبت به تور ارزان  در تابستان می دهد. تور ارزان فیکس تراولز در فصل پاییز و در ماه مهر حدود قیمتی بین 645 هزار تومان تا 745 هزار تومان در هتل های سه ستاره منطقه آکسارای دارد .

تور ارزان در آژانس هایی  وجود دارد که خود دارای پروازهای مستقیم و بدون واسطه باشد .

تور های ارزان معمولا در سایت های مختلف و تبلیغاتی با قیمت های تور مختلف فروخته می شوند. نظر به اینکه  آژانس مسافرتی تور  استانبول ارزان را در سایت یا پکیج خود قرارداده است بسته به قیمت هتل و سرویس مورد نظر قیمت تور خود را ارزان معرفی می نماید.

فیکس تراولز با توجه به قیمت پیشنهادی برای تور ارزان دو تفاوت عمده دارد.

1- پروازهای چارتری به استانبول از طریق فیکس تراولز رزرو شده است بنابراین قیمت پیشنهادی تور ارزان ما بهترین گزینه برای مسافرین محترم می باشد.

2- هتل های معروف هم با کیفیت 3 ستاره به بالا در بهترین  نقاط شهری  و امن برای مسافران در نظر گرفته شده است. تور امن با مکان هتل بسیار عالی مورد دومی است که شرکت ما را متمایز از دیگر  شرکت ها قرار داده است.


مطالبی که دیگران دوست دارند

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تور استانبول , تور دبي , تور مالزي , تور تايلند , تور آنتاليا , قيمت تور استانبول , تور ارزان استانبول , تور روسیه ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش