به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

تور استانبول فیکس تراولز

بازدید : 36 |
تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1395 زمان : 12:46

 

استانبول جواهر ترکیه یا جواهر جهان؟

وقتی صحبت از تور استانبول و یا شهر استانبول می شود

همه فکر می کنند استانبول فقط مقصد گردشگری است، استانبول جواهر گردشگری جهان می باشد.

گردشگری در استانبول از مهمترین دلایل سفر به استانبول است. یکی از برجسته‌ترین موسسات آموزشی در ترکیه دانشگاه فنی و بین المللی استانبول است . این دانشگاه افراد زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرده است.

دانشگاه حاجت تپه نیز یکی از دانشگاه‌های رتبه اول ترکیه  با مدارس پزشکی است.

آن زمان که شب هنگام وارد حریم هوایی کشور ترکیه شدید و پس از آن بر فراز شهر استانبول قرار گرفتید اگر از پنجره به پایین نگاه کنید استانبول را میبینید که مانند زمرد می درخشد.

خبری که در راس خبرهای جهان قرار گرفت خبر افتتاح بزرگترین فرودگاه جهان در استانبول ترکیه بود که به تیتر یک روزنامه ها و خبرگزاریهای مشهور دنیا مبدل شد.

یکی از این خبرگزاریها خبرگزاری معروف یورونیوز (euronews) بود .

این کانال و خبرگزاری بطور کامل این اتفاق را تحت پوشش قرار داد.

 

تور استانبول لحظه آخری یک موقعیت بسیار مناسب برای مسافرت 

اگر خواستار مسافرت از طریق تور لحظه آخری استانبول می باشید تور استانبوللحظه آخری یک شرایط ویژه و استثنایی برای مسافرت شما عزیزان می باشد.استانبول به عنوان یکی از بهترین شهرهای سیاحتی دارای جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین هتل هایی با امکانات بسیار بالا برای اقامت شما عزیزان می باشد که همه ساله افراد بسیاری این شهر را برای مسافرت تفریحی و یا تجاری خود انتخاب می کنند.

برای تهیه ی بلیط تور لحظه آخری استانبول همین حالا می توانید به فیکس تراولز مراجعه کنید و یک تور هیجان انگیز با هزینه هایی بسیار مناسب را برای مسافرت خود انتخاب کنید.

با توجه به این که قیمت تور استانبولدر برخی از مواقع سال با افزایش رو به رو می شود و همچنین تعداد متقاضیان پرواز به این شهر نیز رو به افزایش می باشد مسافرت با تور استانبول لحظه آخری می تواند یک فرصت استثنایی برای سفر شما عزیزان به شمار اید.

استانبول بزرگترین و بهترین شهر کشور ترکیه نامیده می شود به صورتی که این شهر در چند سال گذشته به عنوان مرکز تجاری و فرهنگی و همچنین اقتصادی نامیده شده است.به همین علت است که معمولا گردشگران و مسافران این شهر را به عنوان مقصد خود برای مسافرت انتخاب می کنند.

این شهر بزرگ و رزیبا در کنار تنگه ی بسفر و در نزدیکی دریای مرمر می باشد که یک مرز جداکننده بین دو قاره ی اروپا و آسیا می باشد.

یکی از نکات قابل توجه و جالب در مورد شهر استانبول این است که این شهر تنها شهری است که در دو قاره قرار گرفته است.بندر شاخ طلایی نیز در این شهر قرار دارد که در ند سال اخیر به عنوان شهر فرهنگی اروپا نیز شناخته می شود.

مطالبی که دیگران دوست دارند

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : تور استانبول , تور دبي , تور مالزي , تور تايلند , تور آنتاليا , قيمت تور استانبول , تور ارزان استانبول ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش