به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

ویدئو پروژکتور جیبی

بازدید : 22 |
تاریخ : یکشنبه 21 تیر 1394 زمان : 12:55

ویدئو پروژکتور جیبی

ویدئو پروژکتور جیبی که در ابعاد کوچک ساخته میشود و همانطور که از اسم این ویدئو پروژکتورها استنتاج می شود دارای ویژگی قابل حمل می باشند. در واقع ابعاد ویدئو دیتا پروژکتور جیبی در حدود گوشی همراه می باشد. اندازه تصویر حاصله از دیتا پروژکتور جیبی نهایتا به 90 اینچ می رسد که در مقایسه با سایر ویدئو پروژکتورها ( حدود 300 اینچ) بسیار کم است. ویدئو پروژکتور جیبی مناسب برای اشتراک گذاری مطالب در فضای پویا می باشند و نمی توان از آنها در خانه، دانشگاه، سالن کنفرانس، همایش و یا مدارس استفاده نمود چرا که روشنای بسیار پایینی به خاطر استفاده از لامپ LED دارند. به عنوان نتیجه گیری می توان عنوان کرد که با توجه به نسل جدید ویدئو پروژکتورها که دارای روشنایی، کنتراست، عمر لامپ و رزولوشن بالا و همچنین قابلیت پرتابل بودن را دارند، ویدئو پروژکتور جیبی محبوبیت خود را به طور چشمگیری از دست داده است.

ویدئو پروژکتور جیبی دارای سه تکنولوژی DLP , LCoS , LBS برای نمایش تصویر هستند.

تکنولوژی ویدئو پروژکتور جیبی

کمپانی های متعددی هستند که به تولید و توسعه ویدئو پروژکتورهای جیبی میپردازند، اما سه نوع تکنولوژی اصلی برای نمایش تصویر این پروژکتور ها وجود دارد.DLP, LCoS و LBS.

DLP : در تکنولوژی پردازش دیجیتالی نور از آینه های بسیار ریز استفاده شده است که بر روی یک چیپ تعبیه شده اند تا رشته های نوری را هدایت کنند. در واقع هر آینه موظف کنترل یک پیکسل می باشد. در این تکنولوژی، تصویر با چرخش منابع رنگی بین پرتوهای نور حاصل می گردد.

LCoS : در تکنولوژی کریستال مایع روی سیلیکون، صفحه نمایش کریستال مایع میزان دریافتی هر پیکسل را کنترل می کند.

LBS : در تکنولوژی پرتو لیزری هدایت شونده، هر پیکسل با پرتو لیزر رنگ بندی می گردد و به سه رنگ قرمز، سبز و آبی برای پرتاب نور لازم است. ترکیب نور در این تکنولوژی توسط آینه صورت می گیرد.

 

ویدئو پروژکتور جیبی

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : ویدئو پروژکتور، ویدئو پروژکتور ارزان , ویدئو پروژکتور جیبی , خرید ویدئو دیتا پروژکتور ، دیتا پروژکتور ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش