به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

خرید پرده نمایش

بازدید : 25 |
تاریخ : یکشنبه 21 تیر 1394 زمان : 12:19

خرید پرده نمایش

بیشتر مردم به خرید ویدئو پروژکتور توجه می کنند ، در حالی که کیفیت تصویری که از طریق دیتا پروژکتور بر روی پرده نمایش منعکس می شود با جنس و کیفیت پارچه پرده نمایش ارتباط مستقیم دارد . نمایش تصویر بر روی دیوار سفید و حتی پرده های نمایش با کیفیت نامرغوب ، کیفیت نمایش را به طور قابل توجهی کیفیت تصویر را پایین می آورد.

برند معروف پرده نمایش اسکوپ می باشد که متاسفانه به علت رقابتی شدن بازار بیشتر با پارچه " مت وایت بی " عرضه می گردد. بهترین پارچه موچود در بازار پارچه فایبر گلاس می باشد که محصول انحصاری ماشین های اداری اسپرت می باشد

پرده نمایش پایه دار ویدیو پروژکتور

یکی از انواع رایج و پر مصرف پرده نمایش، پرده های قابل حمل هستند. در مواردی که نیاز به جابه جایی پرده نمایش باشد، پرده نمایش پایه دار بهترین انتخاب می باشد. پرده نمایش پایه دار مجهز به سه پایه جمع شونده از جنس فلزی بوده که پس از استفاده و قرار گرفتن صفحه نمایش درون غلاف، می توان آن را جمع کرد و با چرخاندن پایه در امتداد غلاف، امکان حمل و نقل و جابجایی آن به سهولت برای کاربران فراهم می گردد. علاوه بر پرتابل بودن، پرده نمایش پایه دار را می توان به عنوان پرده نمایش سقفی استفاده نمود.

پرده نمایش دیواری سقفی دستی ویدیو پروژکتور

در محیط هایی که امکان نصب پرده ویدئو پروژکتور به سقف به صورت ثابت باشد،، پرده نمایش سقفی دستی ارزانترین گزینه برای خرید پرده نمایش می باشد. پرده نمایش سقفی دیواری، مجهز به غلافی است که با آزاد کردن ضامن آن، پرده به صورت رول داخل قاب جمع می شود و پس از جمع شدن پرده نمایش، فقط قاب شکیل دیده می شود. همچنین از طریق همان ضامن می توان آن را مجددا باز نمود.

پرده نمایش برقی ریموت دار ویدیو پروژکتور

علاوه بر پرده نمایش پرده سقفی دستی، مدل پرده نمایش برقی که مجهز به موتور سنکرون یا تویوبلار بوده و اندازه پرده نمایش از طریق ریموت کنترل قابل تنظیم است. به علت سهولت و زیبایی خاص در استفاده از پرده های نمایش برقی ریموت دار، معمولا در کلاس های دانشگاه ، سالن های همایش و اتاق های کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرد. همانند پرده های نمایش سقفی دستی، می توان این نوع پرده نمایش را روی سقف و یا دیوار نصب نمود. پرده های نمایش برقی در سایزهای بالاتر از 3*3 نیز موجود است که عوملی همچون تعداد تکه های پارچه به کار رفته ( یک تکه یا دو تکه)، جنس پارچه، جنس فریم، مدل ریموت کنترل و مدل موتور در قیمت پرده نمایش نقش به سزایی دارند.

پرده نمایش بک پروجکشن

پرده نمایش بک پروجکشن ( معکوس) مناسب برای نمایش در ویترین فروشگاه ها است. در پرده نمایش معکوس همانطور که از اسمش مشخص است، ویدئو دیتا پروژکتور در پشت پرده نمایش قرار میگیرد و نور را به پرده می تاباند که برای فروشگاهایی که فضای کافی ما بین پرده نمایش و ویدئو دیتا پروژکتور ندارند، مناسب می باشد.

جهت خرید پرده نمایش  با ما تماس حاصل نمائید http://sportdoorbin.com/

خرید پرده نمایش

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : پرده نمایش , خرید پرده نمایش , فروش پرده نمایش , نصب پرده نمایش , هزینه نصب پرده نمایش ، خرید کیت هوشمند ساز , وایت برد هوشمند ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش