به سایت نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست خوش آمدید.

نسل برتر | تلفن سانترال,سانترال پاناسونيک,ويپ,مرکز تلفن,الست

تبلیغات

اینـتر وب

نصب ویدئو پروژکتور

بازدید : 27 |
تاریخ : یکشنبه 21 تیر 1394 زمان : 12:04

نصب ویدئو پروژکتور

بعد از حساسیت در خرید ویدئو پروژکتور ، می بایست به نوع نصب و راه اندازی ویدئو پروژکتور حساس بود. باید در نظر داشت که لوازم جانبی ویدئو پروژکتور از قبیل : پایه سقفی ویدئو پروژکتور، کابل VGA یا کابل HDMI، میز ویدئو پروژکتور از قبل خریداری شود. برای نصب ویدئو پروژکتور روی سقف، فاکتورهای زیادی دخیل می باشند. نور محیط، اندازه پرده نمایش، فاصله مابین ویدئو پروژکتور تا پرده نمایش، نصب روی سقف و یا قرار دادن ویدئو پروژکتور بر روی میز ویدئو پروژکتور در مرحله نصب حائز اهمیت می باشند.

فاکتور اول که مقدار روشنایی محیط می باشد مشروط به شدت روشنایی و رزولوشن دستگاه است که ویدئو پروژکتور با روشنایی بالای 2500 انسی لومنز و رزولوشن XGA در نور معمولی پاسخگوی نیاز کاربران می باشد. البته باید به کنتراست و تکنولوژی تصویر نیز نیم نگاهی داشت. اندازه پرده نمایش بستگی به نیاز های کاربران دارد و از سایز 1.5*1.5 یعنی 60 اینچ تا سایز 4*6 تقریبا 240 اینچ موجود می باشد. فاصله بین ویدئو پروژکتور تا پرده نمایش باید توسط نصابویدئو پروژکتور  تنظیم گردد تا بهترین تصویر را در اختیار بینندگان قرار دهد. در مرحله نصب پایه سقفی ویدئو پروژکتور که می بایست با توجه به ارتفاع سقف انتخاب شود که در سه مدل 43-65 ، 65-100 ، 100-180 در بازار موجود است . کابل های رابط ویدئو پروژکتور در دو مدل عرضه می گردد. کابل های VGA از 3 متر تا 50 متر می باشند و کابل های HDMI نیز از 5 متر تا 20 متر در بازار عرضه می گردند. البته در پکیج اکثر دستگاه ها، کابلهای رابط نظیر VGA دو متری و کابل برق تعبیه شده است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نصب ویدئو پروژکتور می توانید با کارشناسان فنی ماشینهای اداری اسپرت تماس حاصل فرمایید.

جهت نصب ویدئو پروژکتور با ما تماس حاصل نمائید http://sportdoorbin.com/

نصب ویدئو پروژکتور


امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : ویدئو پروژکتور , خرید ویدئو پروژکتور , فروش ویدئو پروژکتور , نصب ویدئو پروژکتور , هزینه نصب ویدئو پروژکتور، ویدئو پروژکتور ارزان , ویدئو پروژکتور جیبی , خرید ویدئو دیتا پروژکتور ، دیتا پروژکتور ,
نویسنده : seobartar.com | نظرات (0)

آخرین مطالب ارسالی

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش